راهنمای خرید, مقایسه محصول

تفاوت چرخ خیاطی ژانومه 802 و چرخ ژانومه 804

مقایسه مدل های مختلف در بین خریداران چرخ خیاطی ژانومه یک عادت معمول و همیشگیست. اینکه علاقه دارند برند ها و محصولات یک برند را باهم مقایسه کنند. به این دلیل که با ویژگی ها، مزایا و عملکردهای کالای مورد نظر آشنا شوند. تا اگر قصد خرید دارند با آگاهی بیشتری این کار را انجام دهند. در نهایت محصولی را که مناسب نیازشان است انتخاب و خرید کنند. یکی از رایج ترین سوال ها در بین طرفداران برند محبوب ژانومه تفاوت چرخ خیاطی ژانومه 802 و 804 است. ما در این مقاله این دو محصول را مقایسه و تفاوت های این دو را با هم برای شما توضیح داده ایم. کاملترین مقایسه و بررسی تفاوت چرخ خیاطی ژانومه 802 و چرخ ژانومه 804 هم اکنون در ایزی دوخت دسترس شماست. اگر شما هم مشتاق به این مقایسه جذاب هستید تا پایان ما را همراهی کنید.

چرخ خیاطی 802 و 804 ژانومه از محصولات سری 800 برند پرطرفدار ژانومه هستند. این چرخ های ژاپنی بصورت استوک در بازار موجود مییاشند. استوک به این معناست که چرخ خیاطی ژانومه دست دوم و استفاده شده در کشور ژاپن اما در حد نو است. کیفیت انواع چرخ خیاطی ژانومه استوک انقدری خوب و بالا میباشد که همیشه اساتید خیاطی و مزون دوز ها هم پیشنهاد میکنند. بعد از تولید این مدل ها در بین انواع چرخ خیاطی های ژانومه ، مصرف کنندگان به دلیل کیفیت بالای این چرخ ها استقبال خوبی از این سری کردند. سالهای زیادی در کشورمان ایران چرخ خیاطی ژانومه 802 بعنوان اولین چرخ خیاطی گلدوزی و تکه دوزی در تولیدی ها و کارگاههای خیاطی استفاده میشد. بسیار هم پرطرفدار بود و خواهان زیادی داشت. اکنون هم 802 ژانومه پرفروشترین مدل چرخ خیاطی ژانومه در بین مدل های دیگر از جمله سری 800 ژانومه است.

تفاوت چرخ خیاطی ژانومه 802 و804

در این مطلب میخواهیم به مقایسه دو چرخ خیاطی ژانومه و پیدا کردن تفاوت چرخ خیاطی ژانومه 802 و 804 بپردازیم. هر دو این چرخ خیاطی ها دارای سیستم ژتونی هستند. بوسیله آنها طرح های مختلف زیادی را تا عرض 7 میلیمتر اجرا میکنند. این چرخ ها دارای اهرم تنظیم طول دوخت زیگزاگ میباشند. همچنین دوخت جا دکمه ای 4 مرحله ای از ویژگی های مشترکشان است. مورد دیگری که در مقایسه چرخ خیاطی ژانومه 802 و ژانومه 804 میتوان گفت سیستم قاب ماکو است که در هردو مدل تمام دور میباشد.

همانطور که میبینید چرخ خیاطی ژانومه 804 و 802 از لحاظ فنی هیچ تفاوتی باهم ندارند. اما میتوان تفاوت را در شکل و رنگ ظاهری آنها مشاهده کرد. به لحاظ رنگ بدنه که هردو بدنه سفید رنگ دارند اما رنگ سطح گردونه های تنظیم درجات در آنها متفاوت است. این قسمت ها در چرخ خیاطی 804 ژانومه به رنگ آبی – سرمه ای است. در حالیکه در چرخ خیاطی 802 ژانومه به رنگ برنز یا رزگلد طراحی شده است.

مقایسه چرخ خیاطی ژانومه 802 با ژانومه 804

اگر بخواهیم خیلی دقیق شویم یک مورد تفاوت چرخ خیاطی ژانومه 802 و 804 اینست که در ژانومه 804 یک ویژگی وجود دارد که در 802 نیست. در زیر چرخ مدل 804 ژانومه یک کلید حرارتی برای جلوگیری از سوختن موتور چرخ نصب شده است. چرا که ممکن است در اثر تغییر ولتاژ برق و ایجاد گرما، موتور چرخ خیاطی آسیب جدی ببیند. این ویژگی یک مزیت و برتری این مدل نسبت به مدل 802 میباشد. اما خیلی از فروشندگان چرخ خیاطی قبل از فروختن چرخ این کلید را قطع میکنند. چون عملکرد این کلید حرارتی را بلد نیستند و دلیل وجود آن را نمیدانند.

اگر به ظاهر چرخ ها خوب نگاه کنیم مورد دیگر تفاوت چرخ خیاطی ژانومه 802 با 804 را در طراحی ظاهر سوکت برق آنها میبینیم. سوکت برقی که روی بدنه کناری دستگاه کار گذاشته شده تنها در شکل ظاهری باهم اختلاف دارند.

با این تفاسیر میبینیم که چرخ خیاطی ژانومه 804 و 802 تقریبا تفاوتی باهم ندارند. مخصوصا در عملکرد و کارایی که دقیقا مشابه هم هستند. پس اختلاف قیمتی که میبینیم برای چیست؟ شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که تفاوت قیمت چرخ خیاطی ژانومه 804 با مدل مشابه خود چرخ خیاطی 802 ژانومه به چه علت است. ما جواب این سوال را برایتان شرح میدهیم.

خرید آنلاین با بهترین قیمت چرخ خیاطی ژانومه 802

دلیل اختلاف قیمت چرخ خیاطی ژانومه 804 و 802

ژانومه 802 سالهای اول انقلاب بصورت عمده وارد ایران شد. از آنجایی که این مدل کیفیت بالایی داشت خیلی سریع بین دوستداران خیاطی معروف و محبوب شد. اما این روند ادامه نداشت. چراکه بعد از مدتی واردات ژانومه 802 متوقف شد. از آن پس شرکت ژانومه مدل دیگری به نام ژانومه 804 تولید و روانه بازار کرد. قیمت چرخ خیاطی ژانومه 802 ارزان تر است. بطور کلی میتوان گفت این تفاوت قیمت خرید ژانومه 802 به دلیل شناخته تر بودن و معروف بودن آن است. در واقع این هزینه ی بیشتر هزینه ی محبوبیت و معروفیت بیشتر این مدل است که خریدار پرداخت میکند.

چرخ 804 و 802 ژانومه به حدی از لحاظ فنی شبیه هم هستند که در بعضی موارد دیده شده برخی از فروشندگانی که فقط به فکر سود خود هستند هنگام فروش حرکتی ناجوانمردانه میکنند. به این شکل که چند قطعه ظاهری چرخ خیاطی ژانومه 804 را تعویض میکنند و آن را به شکل و رنگ چرخ خیاطی ژانومه 802 تبدیل میکنند. با این ترفند ژانومه 804 را به اسم 802 تبدیلی با قیمت نزدیک به قیمت چرخ ژانومه 802 اصل میفروشند. ایزی دوخت بعنوان دوست و همراه شما در خرید چرخ خیاطی، شما را از این روش های کلاهبرداری آگاه میکند تا هنگام خرید مراقب این سودجویان باشید. درست است که به لحاظ کارکرد تفاوتی با چرخ 802 اصلی ندارد اما به قول این ضرب المثل که “کلاغ رو رنگ میکنن جای طوطی میفروشن” ، باید بدانید که برای خرید یک کلاغ نباید قیمت یک طوطی را داد.

جمع بندی تفاوت چرخ خیاطی ژانومه 802 و 804

در این مقاله به بررسی چرخ خیاطی ژانومه 804 و 802 دو مدل از محصولات سری 800 شرکت ژانومه پرداختیم. بطور کلی بخواهیم بگوییم این دو دستگاه هیچ تفاوتی در ساختار داخلی از لحاظ فنی و کیفیت ندارند. تنها تفاوت آنها درطراحی ترکیب رنگ ظاهری آنهاست. فقط نکته ای اینجا بزرگنمایی میکند. اگر دقت کرده باشید متوجه اختلاف قیمت چرخ خیاطی ژانومه 802 با چرخ ژانومه 804 شده اید. قیمت چرخ خیاطی ژانومه 804 کمتر از 802 است. دلیل این تفاوت قیمت را محبوبیت بیشتر ژانومه 802 بیان کردیم. به این دلیل که این مدل از زمان قدیم تر وارد بازار ایران شده بود و از همان زمان خواهان زیادی دارد. الان هم بیشتر خیاط ها، آموزشگاههای خیاطی، مزون ها و کارگاههای تولیدی هم برای شروع کار چرخ ژانومه 802 را پیشنهاد میدهند.

خرید چرخ خیاطی ژانومه با قیمت مناسب

شما هم اگر تجربه کار با چرخ خیاطی ژانومه 804 و 802 را دارید با ما و بقیه کاربران در میان بگذارید. با ثبت در بخش نظرات میتوانید ما را از پیام ها و تجربه های خود بهره مند سازید. چنانچه قصد خرید چرخ خیاطی ژانومه 804 و یا خرید ژانومه 802 را دارید میتوانید به لینک مربوطه مراجعه و با افزودن به سبد خرید مراحل را طی کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.