راهنمای خرید

معرفی ۵ چرخ خیاطی مناسب برای جهیزیه

چرخ خیاطی یکی از ملزومات جهیزیه ایرانی است. انتخاب جهیزیه همواره یک چالش جدی برای خانواده های ایرانی بوده است. با توجه به تنوع گسترده چرخ خیاطی‌های خانگی ، انتخاب چرخ خیاطی مناسب امری دشوار است. انتخاب چرخ خیاطی مناسب ، نیاز به داشتن دانش در مورد انواع مختلف چرخ خیاطی است. در این مقاله به معرفی ۵ چرخ خیاطی مناسب برای جهیزیه پرداخته شده و نقاط ضعف و قوت آن‌ها بیان می‌گردد. این چرخ خیاطی‌ها بر اساس بودجه و سلایق مختلف انتخاب شده‌اند. اگر به دنبال چرخ خیاطی مناسب جهیزیه هستید، احتمالا جواب خود را در این مقاله خواهید یافت. پس با ایزی دوخت همراه باشید.

۱- چرخ خیاطی کاچیران رز ۲۲۰

چرخ خیاطی کاچیران رز ۲۲۰ یک چرخ خیاطی اقتصادی تولید شده توسط شرکت کاچیران است. این چرخ خیاطی یکی از پرفروش ترین چرخ خیاطی‌های شرکت کاچیران است. رز ۲۲۰ نمونه تکامل یافته مدل رز ۲۱۰ است. رز ۲۲۰ مزیت هایی نظیر دوخت استرچ ،‌ قابلیت تغییر عرض دوخت و کردونه را نسبت به مدل ۲۱۰ دارد. تازه عروس ها براي تكميل جهيزيه خود و خياط ها براي انتخاب دوخت انواع پارچه های ساده، ريون و كشي نياز به يك چرخ خياطي همه كاره در عين حال ساده دارند. كه انواع نياز های خود از جمله راسته دوزی، گلدوزی، جادكمه، سردوزي و غيره را پاسخگو باشد. به همين جهت چرخ رز 220 در عين داشتن تمامي امكانات بالا، از ظاهري جذاب برخوردار است كه تجربه كاربري و ارگونومی مناسبی براي دوزندگان فراهم مي نمايد. این چرخ خیاطی توانایی دوخت با ۲۰ طرح مختلف را دارد.

کیفیت قطعات استفاده شده در این چرخ خیاطی متوسط بوده و در ترکیب پلاستیک و الومینیوم ساخته شده‌است. این چرخ خیاطی به سادگی توسط هرنوع کاربر با هر میزان از تجره خیاطی قابل استفاده است. يكي از علل سهل بودن استفاده كاربران از مدل رز 220 مجهز بودن به كمپلتي نيم دور است كه براي كاربران تازه كار مشكل آفرين نمي باشد. در صورت گير كردن نخ داخل كمپلتی يا وجود پرز و… براحتی می توان نخ را با باز كردن گيره هاي مربوطه و جداكردن رينگ و قلاب از داخل كمپلتی خارج نموده. مجددا قطعات مذكور را در جای خود قرار داد .

 

چرخ خیاطی کاچیران رز ۲۲۰

چرخ خیاطی کاچیران رز ۲۲۰

 

۲- چرخ خیاطی کاچیران یاسمین ۳۹۳

چرخ خیاطی کاچیران یاسمین ۳۹۳ چرخ خیاطی دوم در لیست چرخ خیاطی مناسب برای جهیزیه است. این چرخ خیاطی علیرغم اینکه تولید داخل است، از تکنولوژی ژاپن استفاده می‌کند. بدنه و كفي چرخ یاسمین 393 از آلومينيم بوده که کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری را به ارمغان می‌اورد. دارا بودن ميز اضافه شونده يكي از مزاياي مهم اين چرخ خياطي است که به راحتی دوخت کمک می‌کند. با توجه به فضاي كم منازل، این چرخ  نياز به ميز مخصوص ندارد و  و مي توان آن را برروي هر ميزي قرار داده و دوخت مورد نظر را انجام داد. یاسمین ۳۹۳ دارای گردونه تنظيم پهناي دوخت بوده که با استفاده از ان می‌توان پنهای دوخت را بین ۰ تا ۵ تنظیم نمود. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت ۲۳ طرح مختلف را دارا است.

موتور این چرخ خیاطی نسبت به چرخ خیاطی رز ۲۲۰ قوی‌تر بوده و توانایی گردش تا ۸۰۰ دور بر دقیقه را دارد. این دور موتور باعث می‌شود تا چرخ خیاطی کاچیران یاسمین ۳۹۳ دارای موتوری قوی در مقایسه با رقبا باشد. کیفیت ساخت قطعات این چرخ خیاطی همانند رز ۲۲۰ متوسط بوده و دارای گارانتی از شرکت کاچیران است.

چرخ خیاطی کاچیران یاسمین ۳۹۳

چرخ خیاطی کاچیران یاسمین ۳۹۳

۳-چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۳A

چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۳A ساخت کشور تایوان است. این چرخ خیاطی جزو‌ چرخ خیاطی‌های ارزان قیمت تولیدی شرکت ژانومه‌ است. این چرخ خیاطی قابلیت استفاده بر روی مبل چرخ و همچنین به صورت پرتابل را دارا است. این چرخ خیاطی قابلیت اجرای ۲۲ برنامه دوخت مختلف را دارا است. مدل 393A  امکان دوختهای حلقوی(بازوآزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و همچنین دوخت ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزِی، زیپ دوزی و جادکمه زنی را دارا می باشد.

از ویژگی‌های این چرخ خیاطی می‌توان به صدای کم ، و موتور پر قدرت اشاره نمود. بدنه این چرخ خیاطی تماما فلزی بوده و از قطعات نسبتا با کیفیتی تشکیل شده است. چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۳A مدل های مشابهی مانند مدل 395،397،399 دارد که از نظر کیفیت و از نظر مشخصات فنی کاملا یکسان بوده و تنها از نظر رنگ بندی متفاوت هستند.

خرید چرخ خیاطی ژانومه با قیمت مناسب

۴-چرخ خیاطی ژانومه ۶۰۰۰

در حال حاضر چرخ خیاطی‌ های ژانومه محبوب ترین چرخ خیاطی‌های بازار هستند. چرخ خیاطی پر طرفدار و بسیار محبوب ژانومه ۶۰۰۰ چهارمین چرخ خیاطی در لیست است. این مدل یکی از بهترین مدل‌های چرخ خیاطی ژانومه‌ است. این چرخ خیاطی ساخت ژاپن بوده و از نوع استوک است. چرخ خیاطی ژانومه ۶۰۰۰ در میان چرخ های معرفی شده از کارایی و طول عمر بسیار بالاتری برخوردار بوده اما قیمت بیشتری نیز دارد. تکنولوژی این چرخ خیاطی از نوع کامپیوتری است. این چرخ خیاطی قابلیت اجرای ۱۳۰ برنامه دوخت را دارد که از سایر چرخ خیاطی های معرفی شده در این مقاله بسیار بیشتر است. همچنین این چرخ خیاطی قابلیت ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزِی، زیپ دوزی و جادکمه زنی را دارا می باشد.

جنس بنده این چرخ خیاطی تمام فلزی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. همچنین تمامی قطعات استفاده شده در چرخ خیاطی ژانومه ۶۰۰۰ فلزی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. موتور بسیار قدرتمند، کم صدا و با طول عمر بالا نیز از سایر ویژگی‌ها این چرخ خیاطی محبوب است.

 

چرخ خیاطی ژانومه 6000

چرخ خیاطی کاچیران نیولایف ۱۱۲۹

چرخ خیاطی کاچیران نیولایف ۱۱۲۹ یک چرخ خیاطی میان رده ساخت شرکت کاچیران است. این چرخ خیاطی نسبت به چرخ خیاطی های یاسمین و رز امکانات بیشتر و طبیعتا قیمت بالاتری دارد. يولايف 1129 داراي عرض دوخت پنج ميليمتر و حداكثر طول بخيه 6 ميليمتر است كه امكان دوخت هاي بلند و سريع را به كاربر مي دهد. براي انتخاب طرح هاي دوخت متنوع اين چرخ، از دو مجموعه انتخاب دوخت بالا (اتومات گلدوزي) و پايين ( اتومات پايين ) مي توان استفاده نمود. هر كدام از اين مكانيزم ها طرح دوخت خاصي را براي شما به ارمغان مي آورد. طرح جديد برروي بازو آزاد نیولایف 1129 به چرخ خياطي قابليت گرد دوزی تا قطر 120 میلیمتر را مي دهد. جنس بدنه این چرخ خیاطی از الومینیوم است و کیفیت قطعات متوسطی دارد. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت با دو سرعت بالا و پایین را دارد.

کاچیران نیولایف ۱۱۲۹

نتیجه گیری

در این مقاله ۵ مورد از مناسب ترین چرخ خیاطی‌های مناسب برای جهیزیه معرفی شد. برای هر کدام از این چرخ خیاطی ها ویژگی‌ها و قابلیت ها بیان شد. به عنوان نتیجه گیری از این معرفی باید گفت اگر دنبال یک چرخ خیاطی ارزان قیمت برای جهیزیه هستید، چرخ خیاطی رز ۲۲۰ برای شما مناسب است. اگر به دنبال کارایی بیشتر و قیمت مناسب هستید، چرخ خیاطی یاسمین ۳۹۳ مناسب شما است. در صورتی که جنس چرخ خیاطی و برند برای شما مهم است چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۳ را برای خرید به شما پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که کاربرد چرخ خیاطی و کیفیت آن برای خیاطی حرفه ای برای شما اهمیت دارد، ایزی دوخت به شما چرخ خیاطی ژانومه ۶۰۰۰ را پیشنهاد می‌کند. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد. نظرات خود را در بخش کامنت ها مطرح کنید تا کارشناسان ایزی دوخت در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

خرید آنلاین با بهترین قیمت چرخ خیاطی ژانومه 802

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.